Taas on kulunut pitkästikin aikaa siitä, kun olen tätä blogia päivitellyt!
Kuulumisia: olen sairaana--TAAS! 3. kerta kahen kk:n aikana! Kävin terkkarilla ja sain kaksi päivää saikkua.

Ja sitten, ihanaa, innostuin taas kutomaan :D Alon tekemään itselleni lapasia. Olen aiemmin harmitellut, kun ei ole pitkään aikaan saanut käsin kudottuja lapasia. Nyt sitten päätin  aloittaa itse. Viime syksynä innostuin kutomaan ja jouduin alottamaan ihan alusta! Aiemmin olin kutonut viimeksi yläasteella...? Kudoin sitten joululahjaksi kahdet villasukat ja jos itse saa kehua, niin tulihan niistä hyvät!

Katsoa nyt mitä sitä keksii tänä jouluna.. Kovasti olen käynyt läpi neuleblogeja ja muita nettisaitteja ja imenyt sieltä ideoita. Siinä mielessä olen vaan aika huono käsityöihminen, kun kaikki pitäisi valmistua heti... Yritän laittaa sitten kuviakin tänne, jos jossain vaiheessa onnistuu.