L-L haastoi minut kertomaan 7 faktaa itsestäni. Apua, mitähän sitä, eikai sitä nyt keksi! ...en vaan osaa...

1. Mulla on hirveän huono itsekuri. Aloitan tuon tuostakin terveellisen elämän, mutta aina se menee mönkään.
Noo, aina voi aloittaa uudestaan.

2. Olen huono pitämään yhteyttä ihmisiin. Ajattelen aina, että pitäisi soittaa sille ja sille, mutta en vaan saa soitettua. Sitten aikaa menee jo niin, ettei viitsikään enään.

3. Olen makean perso enkä osaa säästää, vaan syön ostamani herkut suurin piirtein heti. En ymmärrä, miksi pitäisi jemmata puolet suklaalevystä, jonka ostat hirmuisen suklaan himossa. Minä syön suklaan silloin heti, jotta himo katoaa :D

4. Minä, alle kolmikymppinen, olen löytänyt 2 harmaata hiusta päästäni!! Tosin mulla kasvaa kyllä yksi vitivalkoinen kulmakarvakin aina prikulleen samaan paikkaan. Mutta valkolaiset saivat kyllä heti huutia!

5. Mulla alkaa tulla kolmen kympin kriisi.

6. Haluaisin laittaa hiuspidennyksen. En lettejä tai nuudeleita tms. vaan oikean pidennyksen. Pelkään vaan olevani liian laiska sen hoitamisessa...

7. Haluaisin tatuoinnin. Pelkään vaan sitä kipua. Tiedän, niin muutkin ovat sanoneet--ei se satu. Mutta silti!

Haastoin Kriisin, Unikissan Tiian ja yksinäisen naisen