Herttinen, onpahan tuota aikaa ku viimeksi kirjoittelin...

Haluisin muuttaa tästä stnan kämpästä pois. Lähtee järki, kun joka ilta saa kuunnella nukkumaan mennessään lähemmäs kahteen asti alakerran kämpässä asuvien tyttöjen kikattelua ja lörpötystä. Ne ilmeisesti hoitavat yhdessä kauneuttaan wc:ssä ja ilmastoinnin kautta kuuluu ihan helkkarin hyvin niitten kihinä mun makkariin. En yleensä ole herkkähipiäinen ja kestän normaalit elämisen äänet, kun en kuitenkaan itsekään varmaan mikään hiljanen asuja ole. Nyt alkaa kuiten jo nyppiä, kun tällä viikolla joka ikinen ilta on unet vähän venähtäneet niitten tyttöjen kauneusiltamien takia. Tekis mieli käydä sanomassa, että voisitteko olla pikkasen hiljasempaa siellä wc:ssä kun kaikki kuuluu minun makkariin. Ei vaan viitti, ei haluttais saada kyylän valittajan mainetta.

Mulla on ollu tässä vissiin joku kriisin aika meneillään (taas). En oikeen oo tienny mitä haluan elämältä. Hellu on saanu kärsiä ihan kunnolla tästä minun pyörremyrskystä ja oonki ihmetelly, että kuinkahan kauan se oikeen kestää. Tiukkaa on tehny, mutta vielä tuo näyttää jaksavan minua. En tiiä mikä se on. Vissiin ressaa ihan kunnolla tuo opinnäytetyö ja valmistuminen sekä se, mitä valmistumisen jälkeen. Kauhee paniikki siitä, mistä löytää töitä ja miten sitä pärjää rahallisesti ennen ku niitä töitä löytää. Vielä se, että tässä tuppukaupungissa tuskin ihan helpolla niitä töitä löytää ja haluaisinki muuttaa muualle. Kun taas Hellu opiskelee vielä vähintään 1,5 vuotta ja todennäköisesti tulee saamaan tästä samaisesta tuppukaupungista töitä. Ja etäsuhteita en osaa käyttää!

Välissä mulle tuli kaiken tämän kriiseilyn keskellä tunne, että ei helvetti, nyt tää tyttö ottaa ja lähtee kauas pois tästä kaupungista ja jatkaa elelyä kaksistaan Laulavan Lintukoiran kanssa. Kuitenkaan en pysty ajattelemaan elämää ilman Hellua. Haluan elää sen kanssa, en vaan tiiä mitä se oikeasti haluaa. Haluaisin, että se sanois suoraan, että se haluaa minun kans yhteisen tulevaisuuden ja asunnon ja perheen (vaikkakin vaan sitte joskus). Mutta haluaisin kuitenkin kuulla sen, ettei tarttis arvailla.