Siis ei sitten millään ole ehtinyt kirjoittaa tänne, eikä oikeen ole inspannutkaan. Mitähän mulle ois tapahtunut? Yritän vaan saada ajan kulumaan, jotta päästäis muuttamaan. Olenko sanonut, että muutan? Joo-o, muutan ens kuun lopussa Hellun kanssa uuteen kämppään. Nyt on ollu kauhea täpinä päällä, kun aattelin käydä kaapit roinasta läpi ajoissa etukäteen. Ois sitte helpompaa pakata. Noo, se on vielä suunnitteluvaiheessa, mutta niinhän se on, että hyvin suunniteltu on lähes täydellisesti tehty!

Kotona ollessa olen hakenu ihan sikana töitä. Postissa varmaan luulevat jo, että olen joku viimisen  päälle businessnainen, kun monta kertaa viikossa vien lähetettäväksi isoja, painavia ruskeita kirjekuoria :D Toinen, mitä oon ihan sikana tehny on siivoaminen. Hemmetti, kun on paljon kotosalla ja on valosaa niin kaikki Laulavan Lintukoiran karvat näkyy ja ne muodostaa tuon tuostakin nurkkiin oikeita kenneleitä. Jatkuvasti saa olla imuroimassa ja pölyrätti kourassa.. :s Ja ei, se siivouksen tarpeen lisääntyminen ei mitenkään voi johtua minun neuroottisuudesta. Ja kolmas, mitä oon nyt kotona ollessa tehny, on kukkien
multien vaihtaminen-- siis oh my god, mitä sitä ihminen tekee ku tarpeeksi päästä heittää :D Joo-o, tunnustetaan, että minuun on iskenyt tosiaankin se viherkasvikuume, mutta ei nyt sentään multia ois tarvinnu alkaa vaihtamaan :P

Mitähän sitä vielä? Noo, jätetään hautumaan. Voipi olla, että minusta nyt muuton alla kuuluu harvemmin, mutta elkää peljätkö, kyllä täältä vielä noustaan. Hitaasti, mutta varmasti.