Jees, kiitos Hymy hyvästä pipon ohjeesta! Tuo on just semmonen peruspipo, jota voisin kokeilla alkaa tekemään. Tosin tiedän jo nyt, että kavennusten kohta tulee varmaan ensin olemaan reikäinen, mutta ehkä saan sen väkerrettyä.

Mulla oli synttärit 13.pvä. Eipä siinä sitten mitään, oli ja meni, eipä ollut tavallista kummosempi päivä. Kolmekymppiä lähestyy kovaa vauhtia! Mulla ärsyttää, kun töissä reilusti vanhemmat työkaverit taivastelee tuon tuostakin, että kauhia ko oot nuori yms. Vähän sellaisella äänensävyllä, että 'oot niin nuori, että mee kotiin vielä kasvamaan'. Tiedän, että se on 'huumoria', mutta alkaa jo pikkuhiljaa ottaa kupoliin. Samallalaillahan mie voisin sanoa, että voi kauhea ko ootte vanhoja, samalta niistä varmaan tuntuis. ( Mutta reaktio vois olla toinen ;p ). No, joo, olen syntyny paljon myöhemmin ko te, sou, osaan silti työni, olen aikuinen, velallinen, tienaan, olen kohdannut elämässäni yhtä vaikeita asioita, kun te. Ja kyllä, myös minulla on aivot. Ainoa ero teihin on se, että en ole vielä tähän keskeneräiseen elämänvaiheeseen ruvennut tekemään lapsia ja mulla on toivottavasti vielä rutkaasti vuosia eteenpäinkin. Eh, olikohan raakasti sanottu? Toivottavasti ei. Pakkohan minunki on jonnekki purkaa, ko ei voi suoraan sanoa.

Hellu tuli tänne viikonlopuksi vuorostaan. Eilen lämmitettiin sauna ja otettiin saunakaljat. Siinä elokuvaa katellessa mulla tuli sitten uni silmään ja olen nukkunu ihan taju pois suunnilleen 10tunnin yöunet. Heräsin tuossa kaheksan jälkeen ja keittelin kahvit. Ihanaa, ko sai nukkua. Tainnu nuo minun kypsyttämiset osaksi johtua vaan siitä väsymyksestä. Oiskohan syysväsymystä liikkeellä. Olen yrittäny nappailla kaikenlaisia vitamiineja sun muita, jotta ei taas iskis joku tauti. Siitä huolimatta nenässä huilaa taas ja aamulla saa ensimmäisenä niistellä ylimääräiset ulos. On se veemäistä. Miltähän tuntuis olla taas ihan terve, että ei tarttis niistellä ja köhiä...