.. vai voisiko jo melkein kohta sanoa, että kesä:) Ihania ilmoja on sattunut Vapun päiville! Vappu meni kotona, syödessä, nukkuessa ja levätessä. Ukko kävi kavereiden kanssa terassilla, minä nautin olostani kotosalla. Kurkku on ollut kipeänä Vapun aatosta asti, ja päässä on jotain ylimääräistä, mutta kun ei tämä olo tila tunnu pahenevan saati sitten paranevan.

Ai hemmetti, että v****tti kuin pientä oravaa jäisen kävyn kanssa, ku minun rakkaaseen kärryyni oli murtauduttu! Voi hemmetti, että pääsi 'muutamat' ärräpäät ja voimasanat! Nätisti olivat sisälle menneet, että autossa ei mtn jälkiä, mutta soitin ja parikymmentä levyä vietiin. Voi saatana! Bensaluukkukin oli aukaistu, mutta mitään sieltä ei oltu saatu irti. Ei muuta kuin vakuutusyhtiön kanssa asioimaan.. Pahiten minua ärsyttää ja kiehuttaa se, että toisen omaisuuteen on kajottu! Soitin oli siinä autossa jo kun sen ostin, että sinänsä ei minun rahoja mennyt kuin sen uuden mankelin verran, mutta juurikin tuo, että ovat minun rakkaaseen kärryyn menneet luvatta koskemaan! Ja ne levytkin piti vielä viedä! Niissä ei edes ollu mitään tämän päivän hittilevyjä vaan mulle rakkaita, osa jopa ulkomailta metsästettyjä levyjä, joilla on tunnearvoa. Että jos tekijä lukee tätä: Niin KIITTI VAAN VITUSTI! perkele.