Löysin uuden foorumin, jota olen nyt selaillu pitkin päivää. TaDAA, tukkafoorumi :D Aivan mahtavata. Tuolta kattelin puolipitkien leikkausten malleja ja tuli melkein jo mieleen, että pitäiskö tämä kasvattaminen lopettaa ja pätkästä joku ihana puolipitkä malli. Joku ihanan rock! En tiiä uskallanko, ku tätä oon kasvattanu jo pitkän aikaa ja nyt ollaan hartioilla asti menossa. Ensi hätään ja pahimpaan hiustenuudistushimoon kävin ostamassa tummantummantumman ruskean hiusvärin, joka näyttää minun päässä lähes mustalta.

OIjoii, kyseiseltä foorumilta löysin kaikkia ihania linkkejä. Esimerkkinä voin laittaa tähän linkin, jossa näytetään, miten eri tavoin huiveja voi käyttää. Tänä kesänä mulla on ollu joku huivivillitys. Yhdessä työpisteessä, jossa oltiin 4vkoa, käytin lähes päivittäin jonkinlaista huivia hiusten suojana. Yhtenä päivänä olinkin jättäny laittamatta huivin ja hiukset oli auki ja voi mahoton, ko sitä päiviteltiin. Kukaan ei oikein osannut ajatella, kuinka pitkät ja minkä väriset hiukset mulla oikeasti on :) Siis tumman värin ne kyllä oli huomannu, mutta ei pronssin värisiä raitoja :P