Apua! Olen kertonut jo aiemmin, kun koko syksyn on nenä vuotanut ym. Nyt oon sitte hiljaa itekseni miettiny, että voisko olla allergiaa. On muistunut mieleen, kun olen käynyt isäni ja hänen vaimonsa mökillä ja heilläkin oli ennen koira. Mökillä monesti se siivous on ollut vähän sellaista päällisin puolin siistimistä. Siellä minulla monesti meni nenä tukkoon ja silmiä kutitti  ym. Nyt viime päivinä olen huomannu, että kotona on nenä tukossa ja aivastuttaa. Nenää ja silmiä kutittaa ja nenästä vuotaa jotain kirkasta limaa. Kuiva yskäkin vaivaa ja kurkku on jotenkin erikoinen. Luin juuri netistä, että allergia voi puhjeta jos on paljon altistunu ja myös henkinen väsymys/stressi voi edesauttaa sen puhkeamiseen. Minähän oon tietenki altistunu koko elämäni ja viime talvesta lähtien on ollut kauhea stressi päällä.Eli mahollisuuet on...

Eilen olin hellun luona useamman tunnin eikä siellä niiskututtanut eikä mitään. Mutta täällä kotona onkin sitten eri juttu. Voi harmi..mitäs tässä nyt tekee.. Kun omalle äidille ja hänen äidilleen on aikuisiässä puhjennut astma. Esimerkiksi oma äitini joutuu käyttämään päivittäin astmalääkkeitä, vaikka ei ole lemmikkiä ollenkaan. Lueskelin netistä, että mullakin on vaarana aikuisiällä astman puhkeaminen, kun se monesti voi olla perinnöllistä. Tuota yskääkin  sitte mietin, kun äidillä se astma puhkesi flunssan jälkeen kovan yskän kanssa. Kysyin tänään eksältä, että jos päätän luopua koirulista, niin haluaako hän ottaa sen. ei tiennyt sanoa mitään vielä. Sanoin kyllä hänelle, etten itekkään tiiä vielä mistään mitään, mutta jos semmonen tulee eteen, niin on kiva jos tietää valmiiksi mihin koiran voi laittaa ..

Päivitin pari kuvaa laulavan lintukoiran albumiin...