Ei ole oikein ehtinyt kirjoitella, kun on ollut kaikenlaista hommaa. Pari vkoa muuton jälkeen meni tavaroita järjestellessä, sitten pesin kaikki matot, ostin pari laatikostoa makuuhuoneeseen, että vauvanvaatteet mahtuu, siivosin ja kävin viikon reissun mökillä, jolloin sujuvasti pääsin loman makuun :) Täytyy kyllä myöntää, että tuo kaikki touhuaminen lyhyen ajan sisällä pisti nivuset aika koville. Mökillä otinkin sitten tosi rennosti, että loppuvat kipuilut.

Olemme ostaneet tuollaiset citykopalla ja tuollaisen kaukalon. Ostettiin, kun saatiin hyvä tarjous, ei tarvitse sitten kaikkia ostaa kerralla viimehetkellä. Pinnasänky ja hoitotaso ostetaan sitten vasta lähempänä laskettua aikaa. Vaatteita olen ostellut jonkin verran ale-telineistä ja olen myös kutonut itse kypärämyssyn sekä muuntelin tuota lyhyemmäksi ja siitä tuli mainio alulakki, joka päättyy niskaan. Tumppuja olen tehnyt kahdet ja yhdet 'villasukat', tosin ne kyllä muistuttavat enemmän tossuja :D Edellä mainitut lakit tein valkoisesta puuvillalangasta ja nyt olen tekemässä samanlaista alulakkia villalangasta, kun tuleehan vauvamme olemaan talvivauva ja tarvitsee lämpöistä päälle. Sukkia ja tumppuja tulee varmaan myös tehtyä useammat. Ei tarvitse aina samoja käyttää.

Masu on kasvanut kiitettävästi ja liikkeitä (potkuja?) olen alkanut tuntemaan viime viikolla. Rakenneultrassa todettiin, että minulla on istukka edessä, joten se on vaimentanut liikkeitä aiemmin. Olin jo väliin huolissani, että miksi mitään ei tunnu.Onneksi kaikki oli hyvin. Sokerirasitustestiin on tulossa kutsu jossain vaiheessa, BMIn takia. Mutta eipä tuo haittaa, onpahan sekin nyt katottu. Eniten jännittää, että saanko juotua sen litkun alas!