Iih, aah ja uuh, tällä viikolla olen ollu kesälomalla!! Ihanaa, ilmatkin on suosineet! Pidän tällä viikolla yhden viikon kesälomistani ja loput vietän heinäkuussa, eli tämän viikon jälkeen vaan 3 vkoa töitä ja sitten on varsinainen LOMA :D Voi tätä onnen päivää!

Itse asiassa tuo LOMA voi olla pitempikin kun vain heinäkuun, sillä olen päättänyt tämän työsuhteen päätyttyä muuttaa takaisiin _kotiin_. Jos syksyllä ilmestyy kotikaupungissani sijaisuuksia niin tottakai teen töitä, mutta en panikoi, vaikka niitä ei olisikaan, koska lokakuun lopussa jään sitten mammalomalle. Olisinhan voinut hakea vielä jatkoa työsopimukseeni, mutta päädyin tähän ratkaisuun, koska en tosiaankaan jaksa enää syksyllä ison mahan kanssa ajaa tätä väliä. Sille ajalle sattuu vielä pimeät ajatkin--ei kiitos enää siinä vaiheessa minulle.

Kävin tänään kaupungilla kävelemässä, ostin pari toppia ja ostin myös ihka ensimmäisen bodyn :) Piti ostaa valkoinen neutraalilla kuviolla, koska ei ole vielä tietoa, kumpi sieltä tulee. Voi että, oishan sieltä voinu ostaa mitä vaan. Täytyy vähän hillitä itseään.

Tumppuja olen ajatellut alkaa kutoa, tässä kun jaksan aloittaa. Onhan vauva talvivauva, joten tumput tulee tarpeeseen. Katselin myös villatakkien ohjeita, mutta olivat mulle turhan haastavia.

Viime viikolla tuli tieto niskapoimuturvotuksesta ja kaikki oli normaalisti.