Ja tätähän te ette usko, suola on taaaaaaaaaaaaaaaas saikulla. Ja että mikäkö vaivaa? No poskiontelotulehduspa tietenki. Juu, ei auttanu sarvikuonot eikä allergianuhasumutteet eikä mikään kommervenkki. Eihän se auta ei, ku syy on työpaikan huonosta huoneilmasta. Tänään menin siis taas jälleen kerran terkkarille, kun iski kova hinkuyskä ja se sattuu keuhkoon. Lämpöäki huitelee ja aattelin, että käyn tutkituttamassa ettei ole keuhkoputkentulehdus. No, täti siellä sanoi, että katotaan nyt varuilta ne poskiontelotkin ja minä siihen, että eeei mulla siellä mitään tunnu eikä edes juuri nenä vuoda, keuhkot vaan on sökönä ja hirvee yskä. Kappas, kuitenki ne poskiontelot katottiin ja nestettä ja tulehdukset molemmin puolin. jippii. Ja eikun saikkua kolme päivää. Mie en oikeasti jaksa tätä enään.

Pipon olen alottanu, kahesti. Eka piti purkaa, ku se ei ollu hyvä. Toinen jäi vaiheeseen ja olen miettiny, että seki pitää purkaa. Nyt ei luista. Ja ku mulla on vaan kokonaiset VIISI puikkoa, ja nyt sitte haluttais kutoa myös lapasia ja sukkia. Niitä ku osaan kutoakki ja ne tulee aika vauhilla. Ku kaikki pitäs valmistua heti, eikä kohta.

Ei mulla muuta, ei oikein aivotkaan toimi nyt.